راهنمای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کاردانی به کارشناسی


 

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع می‌رساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام می‌گيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید می‌نماید در انتها انتخاب واحد به صورت غیرحضوری توسط موسسه انجام شده و پیامکی حاوی کد دانشجویی دریافت خواهید کرد. جهت اطلاع از برنامه درسی می‌توانید فرم تثبیت انتخاب واحد را از میزکار خود دریافت نمایید.

(توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه جامع آموزش شماره ملی و شماره شناسنامه می‌باشد)

 

دانشجویان محترم تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی حکمت ارسال نمایید. تاکید می‌شود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک تحصیلی خود توسط موسسه، حتما رسید پستی مرسوله را نزد خود نگه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلال در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.

 

پذیرفته‌شدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد.

  • مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه (مختص برادران)

متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس 10+ اقدام نمایند.

  • تمام صفحات شناسنامه.
  • کارت ملی
  • عکس